سرخط خبرها
خانه / دانش و فن آوری / مشخصات جی 7 ThinQ در گیک بنچ رویت شد؛ رم پایین تر از حد انتظار – دیجیاتو – دانلود رایگان نرم افزار

مشخصات جی 7 ThinQ در گیک بنچ رویت شد؛ رم پایین تر از حد انتظار – دیجیاتو – دانلود رایگان نرم افزار

پرچمدار بعدی ال جی با عنوان جی 7 ThinQ قبلا در کره جنوبی و با کد LGE GM-710 تایید شده بود و حالا موبایلی با همین کد در پایگاه بنچمارک «گیک بنچ» رویت شده که با شایعات موجود تا حدودی مطابقت دارد
ویژگی های اصلی ذکر شده در گیک بنچ از این دو مورد فراتر نمی رود اما کمپانی سازنده از مجهز بودن این اسمارت فون به نمایشگر فوق روشن (Super Bright display) خبر داده که میزان روشنایی آن به 1000 نیت می رسد که دو برابر گوشی های G6 و V30 ال جی است.

این موبایل در تست های تک و چند هسته ای امتیازات قابل توجهی را کسب کرده که با گلکسی اس 9 قابل مقایسه است، البته جای تعجب هم ندارد چرا که از چیپستی مشابه بهره می برند. با این حال چیپست جدید A11 اپل به ویژه در بخش تک هسته ای نتایج بهتری را کسب کرده است. جی 7 ThinQ

در بخش دیگری از این بنچمارک میزان رم 4 گیگابایت ذکر شده که عجیب به نظر می رسد چرا که ظرفیت آن در اغلب شایعات 6 گیگابایت ذکر شده و پرچمدارهای کمپانی های رقیب به 8 گیگابایت رم مجهز شده اند. با این حال ال جی ممکن است نسخه ای از جی 7 ThinQ را با رم بیشتری روانه بازار کند که در این صورت هزینه بالاتری را به خریداران تحمیل خواهد کرد.

بر اساس این بنچمارک جی 7 ThinQ از جدیدترین چیپست کوالکام یعنی اسنپدراگون 845 با سرعت کلاک 2.8 گیگاهرتز بهره می برد که قابلیت پشتیبانی از حداکثر نرخ انتقال داده 1.2 گیگابایت و رندر ویدئوهای 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه را دارد.

تماشا کنید: کالبدشکافی ال جی V30 خبر از کیفیت ساخت بالای آن می دهد

پرچمدار بعدی ال جی با عنوان جی 7 ThinQ قبلا در کره جنوبی و با کد LGE GM-710 تایید شده بود و حالا موبایلی با همین کد در پایگاه بنچمارک «گیک بنچ» رویت شده که با شایعات موجود تا حدودی مطابقت دارد.

بر اساس گزارشات قبلی جی 7 ThinQ از نمایشگری 6.1 اینچی با رزولوشن 3120 در 1440 پیکسل برخوردار است که به لطف گاموت رنگی DCI-P3 صد در صدی رنگ هایی روشن و چشم نواز را تولید می کند. در عین حال بر اساس ادعای ال جی میزان مصرف انرژی آن نسبت به G6 تا 30 درصد کاهش می یابد.

درباره ی back118

همچنین ببینید

نتیجه ارزیابی های اخیر IIHS؛ جان سرنشین کناری به اندازه راننده مهم نیست [تماشا کنید] – دیجیاتو – دانلود رایگان نرم افزار

از ژوئن 2016 بود که موسسه IIHS در اقدامی آزمایشی تصمیم گرفت ایمنی سمت سرنشین …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *